Thoughts killing my mood

Sååå då var det 8 timmar kvar innan bussen går hem, innan dess ska jag hinna packa och städa efter mig så att lillebror inte får nån otrevlig överraskning här. :P haha

Näe gårdagen blev inte alls som tänkt. Jag trodde att den skulle bli jätte bra, på ett eller annat vis, jag har planer med jävligt många männisor men somehow så hörde ingen av sig... Irriterande? Ja.
Hatar sånt där, det liksom kliar i  mig, jag blir så irriterad för har man planerat upp något så ska man väl ändå för fan höra av sig också? :S eller åtminsone svara när man ringer, det är ju också ett alternativ.

Istället för min roliga lördag så blev det snarare raka motsatsen och det slutade med att jag gick hem med det där kliandet igen. Irritation. Ibland förstår jag inte hur folk tänker.
Anledningen är väl att man har olika åsikter, man tycker olika och tänker olika. Sånt som jag är helt okej med, kanske någon annan tycker är hemskt och drar efter andan för, medan något som någon annan tycker är helt okej, är inte alls okej med mig.

Det är bara så det är.

Frågan är bara vad man gör åt det? Jaja, jag får helt enkelt förklara hur det ligger till och sen ser vi.
Det är inte mer med det. Man ska inte komplicera till saker som egentligen inte alls är särskilt komplicerat och det är precis det jag tänker göra, även om det bär mig emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0