Tisdag

Det har varit en väldigt bra, och en väldigt dålig dag idag.

Det dåliga orkar jag inte ens skriva om.. Pallar inte ens tänka på det just nu.

Det bra däremot... Jag har varit på Introduktionskurs idag, jag ska ju jobba på gruppboendet i Vindeln för handikappade, introduktionskursen gick rätt bra. Kände mig lite velig där när man hamnade i samma grupp som dom som jobbat med det där i typ 20 år istället för dom som var nya, jag var ju den enda som inte kunde nått typ.. xD i min grupp i alla fall. :) Jag fick kläm på allt tillslut i alla fall! :)

Sen fick jag också ett samtal idag, ÄNNU ett samtal kanske jag ska säga. Jag blev uppringd av ännu fler som ville höra ifall jag inte var intresserad av sommarjobb. Efter det att jag tog Handikapp-jobbet så har 3 stycken ringt som jag fått tacka nej till, hur awesome är inte det?? :O

Fast lite tråkigt såklart... Men ändå! Jag är nöjd också eftersom det visar som på att jag är intressant, so to speak ;D hähä

Nej, jag tror det räcker för nu. Blir fler inlägg senare... men just nu känner jag mig bara jävligt off...

It hurts to say goodbye once, but to do it twice is torture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0