Torsdag

Så, det gick ju inte sådär super bra för mig att somna i natt kan jag ju be att få tala om. Tankarna snurrade runt i skallen på mig till ungefär halv fem innan dom övergick till drömmar istället, fail! xD 

Nu ska jag ut på en promenad och sen ska jag käka, känns grymt skönt när man promenerar på morgonen, det är som att man sätts igång inför dagen då tycker jag. :) andra kanske tycker att en dusch är det enda som gör det, men jag tycker faktiskt inte att en dusch hjälper överhuvudtaget med nått annat än att bli ren.. xD haha :P 

Sen ska jag göra min berömda köttfärssås i gigantisk sats (MUMS!) och sen blir det plugg. Efter det har jag lovat att spela spel med min lillebror ikväll.... xD haha ja, jag vet. Shut it! :P Jag kan väl inte hjälpa att jag ibland tycker att det är kul? Jag går som i perioder, ett halvår kanske jag aldrig ens rör ett spel på datorn och sen helt plötsligt sitter jag varje dag, sen sitter jag kanske nån gång ibland och sen tillslut, inte alls igen. :) 
Men just nu är det lite roligt. :P  Förövrigt är jag toklycklig över att nästa Naruto avsnitt kommer idag, YOSH! Hur bra?.. hoppas det kommer idag i alla fall så att det inte är nån sugig filler eller en veckas paus eller nått sånt.. That would suck! :O 

Men jaja, nu ska jag inte gnälla mer. :) Hursom helst så ska jag försöka undvika datorn idag och fokusera tankarna på allt annat än det som maler på i skallen på mig. Sen ska jag också ta en lång skön dusch så att jag börjar lukta TJEJtvål igen.. XD
Ha en bra Torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0