Wish

Jag har tusen och en önskningar just nu. Men särskilt en. Den enda som jag INTE kan ta upp i bloggen.
Suck.
Jag hatar att jag ibland bara inte kan ta upp grejer för då blir det illa. Man måste ju försöka bevara andras hemligheter du fått veta lika väl som man bevarar sina egna, och just detta är något som jag också önskar mig.
Precis exakt samma sak. Det är också därför som det är lite illa och också därför jag inte kan säga vad det är, för då får jag nog en rejäl omgång skäll. xD

Men jag kan tala om för er i alla fall, att den här önskningen har cirkulerat i mina tankar ända sen jag fick höra den först, vilket är ungefär 1½ vecka sen. Jag drömde om den inatt och kan inte riktigt släppa den....

Det kan nog ta ganska lång tid innan jag kan faktiskt berätta för er vad det är jag verkligen vill just nu... Men jag lovar att när jag kan berätta så kommer jag. Fixar jag det här önskningen så att den faktiskt slår in så då jävlas kommer Sandra inte att vara tyst för 5 öre! Jävlar så kommer jag blåsa ut vad det är så högt att ingen missar det!

Förövrigt vill jag fixa körkortet och skolan. Dessutom vill jag ut och partaja innan jag börjar jobba!

För när jag väl börjar jobba så försvinner ganska många helger... :(

Men det är sjukt mycket pengar med det i alla fall :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0