Day 11 - Platser jag besökt

Ursäkta.. Men detta känna jävligt tråkigt att blogga om, eller? SÅ  jag gör det kort så att jag snart kan börja blogga om mina vanliga grejer igen, okej? :D

Jag har varitlite varstans i Sverige, huvudmålet har varit sthlm och gbg men på mina resor till dessa ställen stannades det av på en jämarns massa andra platser.. Så en massa ställen därimellan.. :P

Sen utomlands så är det Turkiet... och Finland... ifall det räknas (?)..

MEN JAG ÄLSKADE TURKIET!!!! :D Om nu någon skulle a lyckats missa det.. Nej ursch vilket dödligt tråkigt inlägg alltså... Sowwy.. :]

Ärsch, lägger ut bilder nu och håller käft istället. :) ok?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0