Day 16 - Min första kyss

Jag var inte sen på sådant. Jag var faktiskt väldigt tidig med det mesta rörande sånt här. Ni vet, pojkvänner hångel, fester etc,etc...

Men ja i alla fall..

Jag blev kysst för första gången när jag var 10-11 år gammal. Alexander Holm var det då. :)
Vi var tillsammans till och från rätt mycket där i låg/mellanstadiet faktiskt. Haha xD
Men just då var vi tillsammans. Efter att jag tagit mod till mig och "frågat chans" ;)

Soooo, now you know! Finns väl inte så mycket mer jag kan säga om det...

Blev kysst första gången i typ mellanstadiet och sen kysste jag pojkar lite hursom helst. Det spelade inte större roll för mig så utan, var han snygg så varför inte liksom?

Haha nej jag hade mitt lilla roliga där, lillungen som jag var. :)


Kommentarer
Postat av: Nicke

Snyggaste brudn! ;)

2011-03-17 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0