Day 18 - Min dag

Nästan gjort klart spanskan (YAY!!!) idag. Bara lite diagnoser och så kvar så jag blir klar ikväll. haha score! ;)
Nej men sånt där tråk tråk ska jag inet blabba om!

.... Fast jag har inget kul att berätta.. xD haha

Jag har tränat ikväll (?) vet inte om det är mer intressant eller inte.. Men ja, jag har i alla fall tränat ikväll, men det kändes inte lika bra som det brukar göra.. För det första så kändes allt bara skadat DRYGT att göra.
Men å andra sidan så kändes det inte lika tungt som vanligt, som om jag blivit starkare (yay) ... Fast det spelade som inte så särskilt stor roll när det kändes så grymt segt att vara där idag...

Det kändes verkligen skadat drygt!

Men men.. Jag for ju så pluspoäng till mig, eller hur? ;)

Sen fick jag en inpackning av pappsen idag! :D Min egna är typ flut nu så jag fick gliss hair repair intensivkur. Har den i håret just nu så vi ser väl hur bra den är om ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0