Day 22 - Det här upprör mig

Är det något som verkligen upprör lilla Sandra så är det när saker och ting inte fungerar. Inte går riktigt according to plan.

När planerna man gjort upp förändras till det sämre. Jag kan ge säkert tusen exempel på vad som upprör mig..
Men jag nöjer mig med att skriva ner några. ;)

1. När bussen är försenad

2. När man ska köpa ett busskort med tio resor till umeå och tanten för fyller på 6 resor till rödå, sen 6 resor till vindeln, sen 6 resor till umeå, sen 10 resor till vindeln, 10 resor till granö (WHAT??) och tillslut landar man på 6 resor till Umeå TROTS att man sagt 10 hela tiden.

3. När man ska umgås med en vän men får extra på skolan och måste avboka.

4. När presenten till vännen som fyller år vägrar komma med posten i tid. Det stod 1-3 arbetsdagar och det har gått 2 veckor och fortfarande inget paket. ANNOYING!

5. När man beställer hem nyårsklänningen i slutet på november och får hem den i mars.

6. När man ska fara till träningen och kommer på när man ska gå in att man glömt ALLT! Träningskläder, flaska, skor.. Rubbet! (Hände idag btw xD )

7. När man lagar mat till gäster man ska ha den kvällen, och någon skriver på msn och någon ringer och helt plötsligt går brandlarmet och någon ringer på dörren. LYCKAT!

8. När man verkligen go out of your way för att kunna träffa en vän och när man väl ska ses så dyker ingen upp. Du ringer för att kolla när personen kommer och får reda på att du blivit bortglömd.

9. När man fyller på på exakt samma dag som det är nånting som man MÅSTE fara på och MÅSTE kliva upp ruggigt tidigt för, när man dessutom äntligen fyller år på en lördag!

10. När man är mitt i bakningen/matlagningen och inser att man glömt köpa köttfärsen till köttfärsåsen eller glömt köpa grädden tll pannacottan. (Okej, lite överdrift kanske.. Men nästan så illa är det ibland alltså! :O )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0