Day 24 - Det här får mig att gråta

Denna var dock inte så svårt. Finns massa saker.

När jag är rädd
När jag känner mig ensam
Sorliga filmer
Sårande kommentarer
Svåra minnen
Svek
Dålig hårfärgning (..jag vet.. Shut up! xD )
Sorgliga låtar
Sorgliga historier
Dödsfall
Olycklig kärlek
Att vara tvungen att såra någon
Att bli sårad (gråter om det är riktigt illa)
FRUSTRATION


... Känner mig som värsta crybabyn just nu alltså xD

Men ja.. Jag är lite så. Christoffer brukade säga efter att han flyttat till Australien,
"you wear your heart on your sleeve". Jag hatade att han sa så men samtidigt sa han att han att det var modigt av mig att vara så öppen.

Jag är inte alls lika öppen längre. Har väl fått mina törnar längst vägen sen dess helt enkelt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0