Day 29 - Mina ambitioner

Japp här kommer en lista igen! xD

Jobba med människor (psykolog eller liknande)
Skriva en bok eller flera
Att resa en massa, massa, massa!
Skaffa en stor rymlig, fin lägenhet man kan inreda så som jag trivs med för en gångs skull :)
Ragdoll katt!
Skaffa familj ( Denna är rätt långt ner på listan, det betyder inte att det inte är viktigt, bara att det är något jag vill ha senare i livet. Det finns för mycket jag vill göra medan jag är ung. :) )
Skaffa en riktigt bra dator jag inte stör mig på och vill döda för att den laggar 24/7
Utbilda mig till bodypump instruktör - haha denna kanske låter lite udda, men det har jag velat sen jag var pytte liten, haha! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0