Day 9 - Min favorit-födelsedag

Lite svårt det där... Jag älskade ju min present förra året, en resa liksom :P men själva dagen sög. Kvällen till den sög och var faktiskt en av de jobbigaste, mest destruktiva dagarna/nätterna i mitt liv. Trodde aldrig att någon skulle säga sådana saker till mig som jag fick höra då, och det har jag svårt att glömma. Så förra födelsedagen är präglat mer av känslor från de händelserna än den faktiska resan.

MEN, jag kommer faktiskt ihåg en födelsedag från när jag var liten. Vi var på it-centrum och spelade dataspel först i någon timme, sen blev det massa gottis med milkshake och tårta, sen mimnns jag att vi for iväg till Abborrtjärn och badade där till kvällen. När vi kom hem sen jag och kompisarna jag hade då så satte vi oss och spelade brädspel, drack bål, åt chips och godis, lyssnade på musi, dansade och hade oss och så bestämde vi oss i sista stund innan vi skulle lägga oss att vi skulle ha ett pyjamas/sitta-uppe-hela-natten-party! Fy fasiken vad roligt det var! Minns att vi smög oss ut klockan fyra på natten och kutade runt, dock så lyckades en killes mamma vara vaken (udda!) den tiden så hon kom på oss och plockade med sin sin son hem och så blev vi iväg schasade.. xD hahaha det sög dock.. Men själva den dagen var skit kul! :D

Det är ju trots allt vad man GÖR på sin födelsedag som man kommer ihåg, inte presenterna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0