“It's really hard to walk in a single woman's shoes -- that's why you sometimes need really special shoes!”

JAG HAR FYNDAT SKOOOOOOOOOOOOOR!!!!!!! :D :D <3 <3 Ja jag är över excited som en liten fjortis flicka men jag kan inte hjälpa det.. Det är ju liksom.. SKOR!? :O
*Drooooool*







Detta är då mina nyinförskaffade skor. Det är Nike skor.. :]

GISSA PRISET?????? :]:]

... 150:- totalt för mina nya älsklingar. DET NI!! :O :O :O Woooooooow... Fanns ett enda par kvar som dessutom var i storlek 38, min storlek, vanligaste kvinnostorleken. OFTA?
Hur ofta händer det? Hur ofta har man sån tur?

Sandra har flyyyyyyt! ;)

Det bästa är ändå att det är så extremt mycket min stil över dom och dessutom är dom verkligen supersköna. Älskar dom redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0