Los tränos sugos!

Fy fanken... Ska iväg på träning idag igen men de senaste 2 veckorna har verkligen varit HELL ON EARTH!

Varför?

Jo det ska jag tala om! Hela förra veckan hade jag jätte problem med träningen pga förkylning, jag hostade och snuvade och var hes och hade mig.. Inte särskilt kul.. ^^
Sen nu denna vecka så kan jag inte träna utan att börja blöda näsblod. Japp jag har börjat blöda näsblod till och med när jag går på mina powerwalks.. INTE KUL!

Jag börjar seriöst bli knäpp på detta. För jag kan då verkligen inte göra övningarna som man måste ligga ner för, eller ja, såna som typ armhävningar, situps, typ alla ryggövningarna, eller som dära gummibandsgrejerna för så lutar man sig fram. Jag kan alltså inte göra som här för att jag börjar blöda näsblod så att det droppar över golvet eller om jag gör situps så rinner det ner i halsen och jag börjar gurgla mitt eget näsblod.
Nice? Nä.  ( ja de måhända att jag kanske pytteyttedytte jätte litemycket överdriver a bit :] )

Så Sandra är lite jätte ledsen och vill bara träna utan att jag ska må dåligt av det.. Dessutom har jag stukat handleden... KUL! Ehm... Nej? :/

Aja, Sandra biter ihop nu och ska göra sig i ordning för att pysa iväg. Tyck synd om mig! I know I do... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0