My scars remind me that the past is real

Tänkte lägga upp lite låtar jag lyssnat på medan jag gått ut på alla mina promenader ikväll! :D

EDIT: Min ledsna lillasyster ville att jag skulle säga att det var hon som visade mig låten Scars med Papa roach och att hon påminde mig om att jag tyckte om låted Addicted med Saving Abel. Happy now, sister? haha xD
Min systers blogg hittar ni häääär.







Så, där är några stycken! :)

Fler (akustiska) låtar:

Silverstein - My heroine
Story of the year - Sidewalks
You me at six - Kiss and tell
You me at six - Stay with me
You me at six - Underdog
30 seconds to mars - A Beautiful lie
Five for fighting - Superman
Papa roach - Carry me

Kommentarer
Postat av: Besviken lillasyster

JAG VISADE SCARS. och påminde dig om addicted..

Jag får aldrig någon cred för sakerna jag visar dig som du sen lägger upp på din blogg..... :(

2011-03-23 @ 18:40:52
URL: http://frankiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0