NU flyttar jag!

Nu drar jag fram flyttlådorna och byter adress. :) 

detfinnskvar.blogg.se

Anledningen? 

Jag behöver en ny början. Nånting nytt, mina anledningar till att börja med den här bloggen har liksom sinat nu. 

Nu behöver jag något nytt, något som inte påminner mig så mycket om allt det där gamla. Men, det finns fortfarande kvar. I mig, i mina minnen och i den här bloggen.

Jag behöver bara på något sätt få börja på en blogg för min egen skull, något som inte handlar om allt det där djupa sorgsna, dödsfall och misshandel och allt jobbigt man kan hitta här. 

Jag vill börja på en ny blogg där, visst, det också finns med någon gång ibland... Men inte att det uppslukar allt!
Jag har som fått ett nytt liv nu, och jag vill att allt följer med dit. Utan att tyngas av allt det där förflutna. Dock är jag ju fortfarande jag. Jag skriver fortfarande det jag vill och känner för. 

Hoppas att ni följer med mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0